Kärlekens dag ♥



I Söndags var det alla ♥hjärtans dag, en underbar dag,en mys, bara vara
med varandra dag :) på morron klev jag upp innan älsklingen och
gjorde i ordning en mys frukost med en massa
tända ljus och rosenblad ;) så super mysigt han blev så glad.
Han älskar mig ;)



Mys, kärleks mys  :)



Mycke ljus och rosenblad ska de va på alla hjärtans dag ;)
vi köpte inget till varandra, för vi är så nöjd med att bara ha varandra redan ;)
inga presenter behövs då inte..




Men en god middag lagade jag iaf ;)
egen klyftpoatis (är alltid godast) och grillspett mumms.





Super gott blev det.
lite rosenblad här också så klart.



Kladd kaka och glass som efterätt...



Kvällen va inte slut där heller, nepp sen
fixade jag mys pys bad med, ja ni vet rosenblad och ljus.

Jag äskar att bada så mysigt man blir trött och lungn...
Och kär eller kärare :p hihi




Den bästa alla hjärtans dag ever ;)
vi hade sjukt mysigt hela dan, vi såg även på
en kärleks mys film, City of angels
har ni sett den, ? sjukt bra film sorlig men bra.
Magnus var så glad över allt jag gjorde på alla hjärtans dag,
så underbart...

Så tack Magnus för att du finns
Jag älskar dig




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback