Skor



Me to day :) en liten fläta i håret orkade inte göra nå annat...



Idag kom mina skor och snygga va dom
sköna också. Kul att dom passade :) 



Efter jobbet gick jag på videoteket och hämtade mina skor
på vägen hem ringde jag magnus och då stog han och lagade mat
han är ju så himla underbar ;p pasta gratäng mumms
super god jag som va så hungrig..
Sen såg vi det nya LOST avsnittet as bra verkligen
Imorron börjar jag 12.00 skönt med sovmorron.
Jaha snart e ne helg igen, fasen va veckorna går fort.

Snart ska vi till fjällen, kul och skönt tänkte
spara lite pengar och boka massage och sånt mys
skönt att åka bort och stressa ner...

Ne nu ska jag pyssla lite eller nått, orkar inte sitta still längre.

Go natt puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback