Jacka och skor




Blev kär i denna röda jacka, hittade den till as bra pris
nu ska jag nog slänga min gamla röd jacka
för nu har jag min svarta långa nya vinter jacka
och den här kortare modellen som känns lite vår/vinter jacka :)
hoppas den passar bara den är i xs hörde att dom va liten i stl.



Och dessa nya vår/sommar skor vita
snyggt till jeans shorts och bruna ben ;p
gillar den här höga modellen ser mer ut som en tjej modell.
Skönt att inte bra bära sandaler till sommaren.
Sommar, sommar, jag vill ha sommar nu, men det
är ju ett tag kvar.....



Jackan är jätte liten. Jag har S i vanliga fall på tröjor osv och jag behövde en M i jackan så XS är super litet.

2010-02-10 | 17:24:50

Okej tack, aj da, jag tänkte att om den

inte passade så beställer jag en S i herr modellen iställe, den kommer imorron så då få jag se

hoppas den passar, jag har ju xs i vanliga fall s då kanske jag skulle haft en S :( ajja...

2010-02-10 | 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback