Dollarstore







Jag idag innan vi åkte på dollarstore idag, kul hittade lite saker.
Hittade fina beiga tallrikar och lite vita krukor och sånt tjaffs ;p
Jag vill ha sommar, vill inte ni? jag vill bara spy på snön och kylan huvva.
Vill ha vår vår vår nu. Vi har fått så mycke fina vår kläder
på lindex också så då vill man ha vår snabbt..
Ikväll ska jag betala räkningarna också alltid lika kul,
fick en räkning från h&m som jag inte hade räknat med denna månad, sånt
är inte kul :( men men.

Haha våra fina fiskar har lagt ägg, änligen nu ha dom haft
nå fuffens för sig länge... Kul med små fisk bebisar.

Igår va Magnus mamma på besök hem till oss, hon hade med
sig sin super söta hund gismo, den ska paras med en annan hund
och då ska vi få en valp :) kul vi vill verligen ha en hund,
en liten en, vore ju perfeckt att få en gratis.
Annars ska vi köpa en sen också, det gäller ju
att hitta en man vill ha som inte är för dyr och inte finns så långt bort.
Har en massa söta hund namn som ligger och väntar :)


Nu ska vi äta mat, mammas goda mat mumms ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback