Nytt utseende på bloggen.

Är lite mer 2010 haha eller va tycker ni?
Jag blev nöjd iaf. Gud vad trött man är nu efter alla
helg dagar, man borde va utvilad men det är tvärt om istället.
Jobbade idag men skönt med en ledig dag imorron också.
Ikväll ska vi baka egen pizza, mumms jag längtar.
Imorron bli det träning och solning och lite hemma spa och ikväll är det bara
lördags mys ;) vi ska nog spela lite mario också
eller magnus har redan börjat.
Snart fyller magnus år också den 12/1
då bli han like gamel som jag :p han e så liten...
Vad fasen ska man köpa da? så fuskigt att fylla år
nu efter jul, få dubbla paket lixom..
Han behöver ju inte så mycket mer nu när han har mig...
Haha ne nu ska vi lira marioooooo.













Hej Cissi!

Kanske konstig fråga men....jag undrar vilken mascara du använder?/maria

2010-01-02 | 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback