Öl och heidi klum´s hår tack....




Jepp japp, tog en öl med pappa ikväll.
Hela familjen såg även nya wallander filmen tisammans, hum tycker inte den va
nå vidare bra inte, men den gick ju att se iaf.
Imorron ska vi på dollarstore en sväng sen ska jag även fixa mammas hår
och ut och springa ska jag också. Skönt tänkte
jag skulle göra det imorron innan frukosten.

Imorron är det hej då utväxt gud jag hoppas håret blir bra,
ja man skulle ju inte tack nej till nått sånt här :)
typ heidi klum´s hår skulle inte sitta helt fel
haha men så bra kommer det nog inte bli
gud jobbigt att färga håret jag vill fast ändå inte...
Ne nu måste jag sova klockan är ju över ett..
Go natt puss puss.....








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback