Pizza







Nu har vi gjort pizza det vart as gott.




Och en öl på de gött :)
Ska nog lägga mig tidigt idag
först ska vi ta ett varmt bad så man blir trött,are...
Sen ska jag ligga på spik mattan igen, fick en spikmatta av mamma
hon hade köt en och den ha ju vare så omtalad nu på sista tiden.
Och jag älskar den ligger på den varje kväll det gör ont så att det värmer
och man blir jätte trött och av sressad och lungn. Det kan jag behöva ibland.
Älskar den redan. Gud va o nyttigt man har äte nu runt julen och nyår å allt.
Haha sove dåligt och äte dligt nu bli ne ti och rycka upp sig lite.
Ska träna imorron som sagt och ska öven fixa hit motions cykeln tycker om att
cykla på den när det är för kallt för att vara ute och spattsera ;p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback