Underbara Elin kling



Sjukt kallt ute man bli som till en istapp huvva.
Jag har vare på lager idag på jobbet och inventerat lite skönt faktiskt
lungt och skönt fast as kallt. 

Går ju iaf super med träningen den här veckan
ha kört spinning varje morron 45 minuter härligt
och kört styrka varje kväll avslutar med yoga och sommnar på
spikmattan alltid. Japp bara det håller i sig de här me träningen
jobbigt att hitta träning som passar på vintern tycker jag...

Let´s dance börjar ju idag igen, kul då kommer älsklingen
att sitta klistrad framför tvn haha eller inte. Men jag vill se
 det iaf och då måste magnus se han också,
Underbara Elin Kling
ska ju vara med, hoppas hon vinner.



Ne nu ska vi snart steka hamburgare mumms.
Magnus och hans kompisar sitter(eller står) och spelar jägar spelet på wii med geväret,
haha se ju inte klokt ut, vi har typ varvat mario, tråkigt det som va så kul
vill ha fler banor ju, få köpa nått till kul wii spel kanske!?

Jag jobbar imorron också men på söndag bli det shopping till lägenheten
bort med julsakerna in med våren :)

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback