Vår fint hem♥

Vi ska till IKEA på söndag, längtas de
va så längesen vi köpte nått känns de som iaf.
Jag och magnus har tittat på IKEA.se typ hela dan :p
och bestämt vad vi ska köpa.
Jag ska åka dit me mamma, så magnus ska inte med.
så vi tittar tisammans innan :) mysigt...




Nya krukor och blommor i fönstret vita.
Både kök,sovrum och tvrum









Ska köpa hissgardiner i både sovrum,kök,tv rum.


Älskar den här lampan, sjukt snygg och stor
skulle vilja ha den ovanför vårat nya matbord.

Ska köpa bruna kuddar till soffan
som ska passa till dom bruna hissgardinerna

nytt soffbord

ska titta detta mat bord, vi vill ha ett svartbrunt
bord, mindre än de vi har nu som är för 6 personer
vill ha för 4 personer iställe och ta bort barbordet också.


Vill ha denna med men den är från åhlens.
Ska kika på nå vägg ord också.


Och är det bara jag som suktar efter den här öppnaspisen
från ellos.se? jag vill vill vill vill ha den nu....
Ja detta är önaske/inköps lista :)
men nått bli ne iaf på söndag från IKEA.
Måste även fixa magnus prestent han fyller ju år på tisdag ♥
Just nu sitter vi och dricker varm choklad och myser isoffan under
en varm filt. Jag har sovmorron i mon också, jag börjar inte förns 13.00.
Men ska nog snart sova ändå... Jag har tränat idag sköööönt och
spelat wii fit + och solat. Rätt lugn dag.

Ha ni haft nå nyårs löfte i år?
Jag brukar va dålig på de, jag har nog aldrig haft de
men i år tänkte jag iaf;
♥Börja träna ännu mer och mer planerat
varje morron 1,5 timme spinning
och styrka och yoga på kvällen
varje kväll mm.. :p (gillar inte att gå på gym)
♥Lyssna mindre på andra och mer på mig själv.
♥Stressa mindre
♥Shoppa mindre eller? ne tro inte de va!
♥Vara en ännu bättre Cecilia i år än förra året.. :)

eller nått? svammel svammel, go natt på er
Puss go natt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback