Vi ska till fjällen



YES, jag fick ledigt på påsk, semester till och med.
Mysigt med fjällen bo i en stuga med bastu och gejer
sola och åka i bakarna, jag längtas. Va längesen jag åkte snowbord nu men
de ska bli kul de med. Men som sagt det
är ju i påsk så det är ett bra tag kvar. Men mysigt ska det bli iaf.

Hör och häpna till helgen är jag ledig också, skönt
sa fixa håret, färga den här gången inte bleka, hoppas det blir bra
ajja de bli la bättre än nu iaf med denna utväxt.
Ska med mamma på dollarstore en sväng också senast jag va där va ju när de va
julsaker överalt, nu hoppas jag dom ha fått nå nytt.

Vi har hafft fult upp med att fixa och dona här hemma, målat oc skruvat möbler.
Och nu är det så himla fint, vi är super nöjda.
Har som inte tid att blogga så mycke då.

Den 29 är det iaf klädbytar träff haha eller vad man ska säga
är bjuden på vallåker, man tar med kläder man vill byta så
byter man med andra, låter as kul Marika ska iaf dit och en massa andra det
är dom på stil som ordnar det tror jag, sen va det utgång på valvet som gällerl
Kul ska de bli, vi hade så kul tisammans senast. ;)

Jag har sovmorron imorron skönt, magnus börjar 10.00 men
jag ska då sova till 10.00 om jag kan :p så nu ska jag träna jäklarns vad
jag cyklar på denna cykel morron och kväll, skööönt.
Härligt att man kan titta på tv samtidigt.



Go natt på er puss ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback