Kiss and Make up



Nu är jag dålig på att blogga igen ;p



Fick hem några godingar igår, saker man inte kan leva utan ;p haha
concealer från HR as bra den bästa, primer från YSL älskar älskar LOVE IT
hur bra som helst, sen köpte jag en läppglans från Sally ;) den va as bra
den har lite plumping effekt :) mysigt när det sticks...




föra veckan va vi på bio med nisse, anna, kerstin jag och älskling vi såg Snabba cash
den va verkligen as bra fast as hemsk, joel kinnaman är verkligen en bra
skådis me like him, snygg är han också (sorry darling;)
längesen man såg en så bra svensk film.







Har satt satt upp ett par nya gardiner i sovrummt också
dom är från ellos.se det blev fint ;) Imorron är jag ledig
och då blir det storstädning i lägenheten :) skönt det behövs
ska även fixa mammas hår så hon kommer hit en sväng också.
Till helgen är det vasaloppet det åker alltid min pappa
han är så duktig han har åkt de ny i typ 8 år.
Han ska nog åka i år också om vädret blit bra.




På lördag ska mamma och jag ska till övik äta middag
och gå på brolle.jr
Kul han är ju rätt snygg han med (förlåt igen älskling;) haha
Nämen det ska bli kul iaf..




Nu ska jag träna en timme, lite sent men men de gå la de me. ;)

Puss på er



Hörru, uppdatera oftare ;p.

Haha nämen, du är utbildad frisör va?

Har du nå tips på hur man ska få volym då man har tunt hår?

2010-03-04 | 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback