Långhårs modell på lördag eller sjukstugan?



Dom från style it kom in idag på jobbet och frågade om jag ville gå
modell för dom på lördag :) !? kul fast just nu är jag så himla dålig,
jag som inte ha vare sjuk på hur länge som helst åkte på en super
förkylning , jag var ute och gick min vanliga runda i 60min
det var sol när jag gick ut och kanske klädde jag mig jätte dåligt
för när solen gick ner blev det jätte kallt. När jag kom in sen
på kvällen börja jag nysa och då började det,
Var jätte längesen jag va hemma från jobbet, men i fredags var jag hemma
och vilade en dag och i lördags hade jag så sjukt on i halsen kunde knappt svälja
 :( as hemskt, och nu har jag ingen röst typ, men jag var på jobbet idag sen men imorron är jag ledig
så då kan jag vila upp mig lite mer.

Petra, anna och dom ska ha fest också
på lördag de ska tydligen bli as mycket folk
skulle vara kul att vara piggilin då så man kan fetsa lite.
Få se... Hoppas

Snart bör det iväg till fjällen också då måste man
ju vara pigg också. Har sparat pengar så jag kan lägga ner
lite tid på mig själv och ta nå spa och massage dag :)
jag längtas mysigt hoppas att det blir bra väder.
Ska sola åka snowbord kanske men bara kanske
gå på deras gym där också don´t like gym men ibland kan jag ge det en chans kanske?
och bada så klart dom ha as mycke nya aktiviteter där i Sälen nu..

Nu har jag börjat stenhårt med träningen
eller ja innan jag blev sjuk iaf är så irriterad
att jag blev sjuk nu :( måste man tagga om
har även slutat med godis och sånt mojs
igen, inte för att jag äter det så ofta typ aldrig
men men, nä men jag vill vara fitt till sommaren igen..

Har haft dåligt med tid att blogga som ni har märkt :(
ska försöka hinna med mer, men nu tränar jag hellre
på ledig tid än att sitta här vid datorn. :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback