På väg upp igen....





Tänkte sova längre idag på lediga dan, men jag har
som en jobbig inställd väckar klocka, så jag vaknar vid 07.00
varje morron ändå :(  låg i sängen en stund till satt på tv:n högt och lyssnade på
underbara the voice sen käkade jag gröt,ägg en rejäl frukost blev det.
Sen vart det promenad i 60min, nu väntar jag på att magnus
ska komma hem, vi ska tvätta :) haha han vill att jag ska börja utan han
men de gör ja aldrig, tråkigt, roligare att tvätta med min älskade :)



Sen mellan tvätten tänkte jag sätta mig i solen en stund
på balkongen och mysa dricka te snurra in mig i en varm stor filt, är inte riktigt frisk än
men nu har jag iaf fått tillbaka lite av min röst iaf.
Det jobbigaste med att vara sjuk är när man ska gå och sova tycker jag,
för då är man alltid sjukt trött men kan inte sova as jobbigt..

Inatt sovde jag rätt bra, förutom att min älskade också
är lite förkyld och då snarkar han as högt och jag har öronproppar
men dom hjälper ändå inte :( haha sötnosen min..






Nu ska jag äta mellis, min goa risifrutti ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback