Söta björnar



Jaha idag skulle jag jobba till 20.00 men de blev ändrat
så jag slutade 18.00 istället, men jag orkade inte träna ändå idag.
Ne så jag gick och köpte mig en ask söta björnar iställe för att träna ;p

Idag kom mina skor iaf så skönt, så jag hämtade ut dom på lunchen
och bytte på engång på jobbet och jag blev jätte nöjd med dom iaf, dom va lite hög i skafftet
men de få la gå, tycker det är svårt att hitta skor i den här stan, så då får
man chansa lite istället och beställa på internett. :)



Imorron är der Fredagsmys skönt med fredag, tiden går så snabbt
snart är de jul också, vi fick jul cd skivan på jobbet idag
känns konstigt och kanske lite tidigt fast ändå kul.
Man lä bli lagomt less på jul låtarna när det väl är jul.

Ti helgen är de inga stora planer
än vad jag vet iaf, ska byta däck på bilen
ha inte gjort de än, fast vi kör typ aldrig bil ändå
jag går överallt :p Slinga håret ska jag göra också
kanske fara hem ti mamma och pappa en sväng också
saknar dom va länge sen jag va hemma nu.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback