The event





Vårat sovrum, till höger om sängen är Izaya´s lilla ramp, som vi har gjort
åt henne så hon kan komma upp och ner i sängen för hon e ju så liten... :)




Tomma ramar fint va? ne köpte dom på dollar för ett tag sen
och jag gar som inget att ha i dom än, ska framkalla nå kort på oss tror jag
de bli nog fin fint...




Mysigt att tända ljus nu på hösten, älskar ljus...
mys mys...






Nu sitter vi och myser med en massa tända ljus och tittar på
nån ny serie "The Event" Magnus fixat, den är rätt bra faktiskt.




Igår såg vi en as bra kung film ;) haha ha ni inte sett den se den nu I love it
så jäkla rolig, skrattade typ konstant både jag och Magnus....

Imorron har jag sovmorron börjar inte förns 11.00 skönt
plus att jag är ledig till helgen hela helgen och höst marknad
är det ju också mysigt om det är fint väder....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback