I saw a picture of you, hangning in an empty hallway late tonight



Yes FREDAG idag, då är man ledig lördag, söndag,måndag och på tisdag åker jag och Erika
till umeå på woorkshoop :) kuligt, den här veckan ha jag gymmat igen så jäkla skönt alltså man bli
lixom piggare av att träna man sover bra och stressar ner :)

Idag har jag jobbat och sen ha vi haft en mys middag här hemma
mina underbara föräldrar kom förbi, och hjälpte oss med våran nya tvättmaskin.
Så skönt med en egen tvätt maskin orka gå ner i tvättstugan...... haha



Imorron ska jag ner på stan köpa blekning ska slinga håret tänkte jag eller
Magnus få göra det på mig, han e duktig :) älskar  depend´s blekning den
blir aldrig gul och ful ;p den är bäst. Måste nog köpa 2, köpte en förut
och de vart himla lite, så de bli nog två förpakningar den här gången.

Funderar även på att kanske klippa lite lugg
eller asså lite sne skuren lugg bra, vill ha lite olika längder fram, mitt hår
är rätt så  jämn långt, blir lite trist när man sätter upp det och lockar och sånt.



Sen måste jag in på Lindex också
för att köpa min nya skinnjacka, å rösta måste jag göra också,
vet exakt vad jag ska rösta iaf :p skönt.

Måste även skriva ett nytt CV
ska söka en spännande tjänst på Lindex, så det måste bli bra.
Jag tänkte att jag skulle skriva på det nu när jag är ledig och har tid på mig :)
måste vara inne senast den 21, så det är brottom :p

haha gud vad klockan va mycke vi tittade nyss på det nya vampire diaries
avsnittet älskar vampyrer haha pch true blood va de sista avsnittet, snabbt de gick
men sjukt spännande, Magnus verkar tro vi ska vara uppe länge till han satt nyss på
ett nytt avsnitt av supernatural haha bra serie snygga grabs :p skoja, kanske, inte :)

Jaja få väl vara uppe ett tag till jag med, somnar kanske i soffan, fast de
är lite mysigt ändå, brevid min älskling :)

go natt puss på er.......




Me la utväxt ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback