krulltott på gym i skogen.... ?





Idag va jag krulltott själv ....







haha ;) kul....



Pucko made my body ;)




Jaha då har man börjat tränat på gym ;p haha
jag som hatar gym, men älskar att träna
men jag tänkte ajja va faan, jobbet betalar upp till 1000kr i frisk vård per år
och gymmer kostar 450kr för 12 gånger....  Let´s go....
Nä men det känns bra springer varje dag efter jobbet
och gym ska jag väl köra iaf 1-2 ggr i veckan..
Man måste ju orka också är helt slut ibland när jag kommer
hem efter jobbet, vill bara sitta i soffan, men jag brukar tänka att
soffan är dubbelt så skön efter en timmes springtur ;)
Jag vill mest träna ben och mage.



Igår va jag, madde och marika ute och åt
middag på Appelbergs mumms, åt nå kött och potatis
och sen bananapslitt ;p det var jätte trevligt.
Vart lite sent igår men men kul hade vi.
Va lite små trött på jobbet idag men de få man ta.
Vi pratade även om att åka till sundsvall 22oktober på
ladies night, så de ska bli kul.... Jag har nyss vare
å handlat på lidel, tränat gått ut med Izaya och nu ska vi laga mat.
Taco få de bli idag, är så less på vad man ska hitta på för middags mat.
Jag hittar på vad vi ska äta och magnus lagar.... skönt.

I torsdags va jag ledig och då STOR städade vi hela dagen hela lägenheten
skööööönt, vi tvättade även en massa kläder från semestern.
Nu ska jag beställa as fina nya gardiner till alla rum, jag har redan hittat
dom jag vill ha, as fina, så skönt med nytt, ny städat och nya gardiner och sånt.
Sen igår va jag på stan och köpte lite nya saker tll hemmet, 2 mattor, ljuslycktor
underlägg blommor och bokstäver som derkoration påväggen, jag köpte även sånna
dära påsar som luktar as gott typ ros och vanilj dom jag har i sovrummet och på toan
luktar ljuvligt och kostar bara 10kr ;p haha

  

Nytt ord ;) på den öppnaspisen fin städat på toan ;)



Mitt nya fina ljus fat  ;) love it....



Haha de här gjorde Izaya medans vi städade och slet ;)

sista bilden blir på mina nya underbara skor som jag köpte när
vi va i sundsvall.:)




Puss puss på er, nu ska vi äta tacooo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback