P-böter och tränings värk



Himla rörigt alltså ;) och en lång historia........

Ja, gårdagen börja med att jag skule cykla till jobbet i vanlig ordning
men hjulet på cykeln hade låst fast sig (cykeln är ju inte precis ny) :p
så jag kutar upp till lägenheten igen efter att ha stått och sparkat på hjulet som är helt stumt.
Så jag hämtade bil nycklarna och tog bilen ner på
komunparkringen(jag va lite sen och han inte gå)
jag ha inte tage bilen till jobbet på typ ett år och då stog jag alltid på komunparkeringen.
Jag parkerar och vet att det är 3tim man få stå, så på lunchen springer jag ut och flyttar bilen
haha lite längre bort. typ vid 14.10 så då kunde jag ju stå till 17.10 och jag slutade 17.00 och
jag skulle även fara och träna efter jobet så då åt jag lite middag på jobbet.

Vilket fall så va jag vid bilen innan 3 timmar hade gått.
Och vad satt på rutan jo en P-BÖTER :( fan va sur jag blev
stressad va jag också, han hade iaf skreve bötern typ 16.30
fel fel fel, jag kom på att han som skriver pöterna är våran vakt på
Lindex så jag ringde upp han och sa att de måste vara fel jag ska inte ha nån böter!!!
Då sa han att felet va att jag inte hade haft en P-skiva, seriöst
en p-skiva, orka!!!! nära men jag parkerar aldrig på stan så de hade jag ju glömt bort.
Äger ingen sån men nu ska jag köpa en, tro jag :p

Vilket fall så fråga han om jag jobbade idag så skulle han komma
in så kunde vi lösa de sa han.... :D Jaha tänkte jag...
Men idag vid 3 kom han in med kopin på bötern och sa att, ja du vi glömmer
de här du kan kasta den HAHA tur man har kontakter ibland.......... haha ;D
kung iaf.... Så nu är jag GLAD igen.....


Japp och idag har jag sn sjukt "skön" träningsvärk i hela kroppen
jag älskar träningsvärk, för då känner man att de iaf ha tage nått.
Jag va på gymmet i 2 timmar iaf, sköööönt.
Bli nog kanske träning imorron också skönare och träna med träningsvärk.




Imorron ha jag sovmorron iaf börjar inte förns 12.00 såå skönt....
natti nuffsan haha skoja bara ......

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback