Äntligen

Yea äntligen har vi hittat en super duper lägenhet :)
jag är såååååå glad den är sååååå fin
och den är snart våran :) Eller i slutet av juli
men vi har första ching på den
glad jag är att jag har ringt runt till halva om inte hela sollefteå
och ställt mig på kö för att få en lägenhet
och äntligen blir det napp :D och den är allt vi vill ha
det är bra att ha höga krav. hehe helt ny renoverad 2:a, stor
balkong nära stan fast inte mitt i stan och bra hyra im in love
han ringde nuss för typ en timme sen å sa at vi fick den
så vi ska titta på den igen på onsadag eller torsdag.
Och skriva kontrakt :) jippppieee

har en massa bilder på  den men dom få ni se sen :)
nån som vill köpa våran lägenhet eller vet nån som söker en lägehet hör av er till mig :)
lite tråkigt faktiskt jag / vi  tycker jätte jätte mycke om våran lägenhet men
den är för liten för oss nu.

de va allt för nu, har ej tid med detta just nu :) puss puss



Vart ligger eran lägenhet och vad är hyran? =)

2011-04-05 | 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback