Cowboys and Aliens

Har ju jobbat idag, jobbar imorron med, så jag ska väl snart sova.

Va ju inbjuden på hus fest i gallerian idag med julbord och allt

men jag tackade nej, blir för trött av att jobba hela helgen och sen gå ut,

ne de pallar jag inte, nog va att jag va ut både fredag och lördag förra helgen

har inte hämtat mig från de än... hehe åtta timmars sömn de måste jag ha

det är standard annars är jag som död :p

Men nästa fredag blir det mysigt julbord med brudarna från jobbet

på gårdsjö bruk. mysigt. Jag jobbar hela näst helg också

lördag och söndag, bra med OB iaf :) men lite trött blir man, de känns

som veckan är hur lång som hellst när man inte är ledigt nått alls...

Och lördag den 17/12 blir det julhandling med familjen och utgång på kvällen.

Mys mys, sen helgen efter det är de JULAFTON mysigt värre.... Längtas..

Tittar just nu på film cowboys and aliens rätt så bra, gillar aliens filmer :)

 

hehe En liten bild på Izaya ny klippt :) finast som finns, ever ;)

Hon med sina bruna stora fina ögon och brun nosen hehe...


 

Xoxo ;)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback