Jag är faan kär nu alltså.........



Kan man bli kär i smink? ja, jag kan de iaf
jag har aldrig testat id bareMinerals Foundation förut
å jag älskar att testa nytt smink, men jag ha tyckt att de va lite väl dyrt
och att de inte alls va nå bra, men det är sjukt många som har sagt till mig att det är sjukt bra
så jag tog mig mod att testa och jag verkligen älskar den..
Köpte hela kittet penslar å allt, och jag överdriver inte, jag kommer aldrig
byta igen, jag kommer ha den här resten av mitt liv haha sjukt bra
5/5 lätt :)
eller typ 10/10 ;) och jag har höga krav på en foundation och den här klarar lätt alla utan problem
.
Har ni inte testat så gör de NU det är värt varenda krona...Finns as billigt på
Brallis.se där är den billigast enligt pricerunner
, snbb leverans, fick hem den i brevlådan dan efter..



2 nya rosa fina läppstift från MAC älskr dom me
fast inte lika mycke som id ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback