Min lediga dag...

Izaya sötnosen hade sovmorron ;)



Idag har jag haft en ledig dag :) städat och donat
tränat och solat, har även vare me victoria på stan en sväng, vi tog
en fika och surrade lite..




Köpte as snyggt nattlinne på stan, från Lindex så klart. ;)
endast 199:- me like..





Köpte även ny tandblekning idag,
från tandläkaren den här gången den är sjukt mycke bättre
och ger snabbare resultat än dom från internet.
Köpt hos Tandläkarhuset 150:- jag köpte 2 så då har man ett tag...


Just nu sitter jag och äter en god fruktsallad och tittar på en mysig jul film..

Har ont om tid nu att blogga, mycke jobb och träning
men försöker klämma in de ;p
sen så är min dator lite trasig igen :p strömkabeln
är glapp, funkar när den vill och inte när jag vill...
Nu ska jag se klart filmen..... ;D

xoxo ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback