Tillökning :)

Hej jo jag lever ;p förlåt att jag har bloggat dåligt nu ett tag

har haft fullt upp... :D

Ha spenderat kvällen med denna söta vovve

Vår nya valp. ;) en liten långhårig chihuahua..

Den Kommer hem till oss nästa vecka, mysigt...

Vi åkte och tittade på den idag efter att jag hade jobbat klart.

Vi la även handpenning på den också, så den är våran, snart iaf...

Mysigt med två hundar, kul för Izaya med en lite kompis... :p

Bara namn som fattas nu, vi har några på listan vi kan

bara inte välja....

 

 

 

 

 



Herregud vilken söt en liten en:)

2011-12-11 | 10:58:41

vad är det för ras? vem har ni köpt den av? vad kostar den? Toksöt :)

2011-12-11 | 23:44:16

Vilken sötnos, åååå jag vill ha en !!!!!!

2011-12-14 | 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback