beach 2011 here i come

Yes, jag känner mig på topp just nu :)
idag har jag tränat ,även vare ute och gått i typ 2 timmar, i
snöovädret haha jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem.

Jag kan känna att jag har svårt att hitta tid ibland till att hinna träna
och de kan jag tycka är as jobbigt, så jag har gjort ett sjukt bra träningsschema.
Så svårt ska de inte va att hinna träna, de räcker ju ibland med bara en timme.
Så nu kör jag stenhårt...... De är ju fasen snart sommar hehe.....



De här var innan jag gick ut på morron promenaden,
då såg jag inte ut som en snögubbe iaf...



Jag jobbar på mina magrutor än :)




Jag idag innan gymmet :)

jo jag vet, jag har en otroligt ren spegel haha :D



Hejsan jag tycker du har ett jätte fin mage och undrar fall du vill tjäna pengar på den , allt ifrån 500kr-1500kr inom 3-5min , hör av dig för magmodell

2012-04-21 | 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback