Solsidan

Vi har nyss sett Solsidan, jul att det har börjat nu igen :)
jag tycker de är as roligt....


Imorron jobbar jag en kort dag
11.00 till 16.00 så efter jobbet ska jag åka
och träna hårdträning,  vi ska även vecko handla, det är så bra
att vecko handla, man spar pengar och tid :D funkar jätte bra för oss.
Sen så gör vi mat schema vecka för vecka, det är så skönt att ha allt planerat :)
Jag är bra på att planera :) Sen på Tisdag jobbar jag bara till 15.00 så
då ska jag ut och fika med mammi på stan :D

Imorron ska jag ringa och beställa tid för att slinga mitt hår,
ska även toppa mig lite ;p och jämna ut min färg jag har så blandade
färger i mitt hår, mörkare i underhåret och ljusare upp till
det tycker jag inte om så mycket, vill mer ha en jämn ljus färg.
Så hoppas det finns tid den 31/1 då är jag ledig så då hinner
jag åka till Sundsvall till Linda och fixa de. :)

Idag har vi bara slappat, ingen träning eller nått, skönt med
sånna dagar, jag brukar ha söndag som en slapp dag ;)
vi har bara varit ute och gått, tvättat, och myst ;)


Jag har sparar till en ny mobil :D
jag ska köpa en xperia mini pro.


Tycker den verkar as bra :) daniel har köpt en sån.
Å nej jag vill inte ha en iphone, skulle aldrig lägga
ner så mycke pengar på en telefon, eller ta en telefon
på avbetalning haha never, dumheter.... Ne den här kommer passa mig bra.
just nu har jag en as gammal Samsung telefon, och gissa vad?
den funkar hur bra som hellst, man kan ringa med den
haha som telefoner är gjorda för, så igentligen behöver jag inte en ny
utan det är nog mest för att man måste köpa en, för att hänga med lite haha :D
Sjukt igentligen.........






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback