Sundsvall imorron....



Imorron ska vi åka en sväng till Sundsvall
vi tänkte åka idag men när vi vakna i morse va vi så himla trött
så vi låg kvar i sängen ;)  idag har jag iaf städat och tvättat
ska städa i sovrummet nu och i min garderob....
Sen ska jag träna lite och kanske springa ner och sola lite också...
Om jag orkar ;p så skönt att få lite ljus på sig nu när det bara är mörkt jämt....

Jag börjar bli frisk nu iaf, skönt jobbar ju på tisdag igen jobba 2 dagar sen ledig igen
härligt... Efter Sundsvall imorron ska jag träna :D skönt
Är så glad över mitt att min lediga dag detta år blir varje måndag :)
fatta va skönt  då får jag alltid 3 eller 2 dagars helg såååå nice ;)

Magnus fick ett ps3 i julklapp KUL :)
älskar att spela tv spel mest för att jag är så sjukt grym på de haha :D
Vi ska köpa nå kul spel imorron i Sundsvall....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback