Workout



Hård träning idag efter jobbet blev det, jag tränar inte i stan så jag får åka
bil ett tag, men de är det värt :) morron"powerwalk" hehe promenad imorse också började inte jobba förns
12.00 idag och imorron också sååååå skönt... De va ju till och med blå himmel och sol
idag :) kanske det blir vår och sommar i år också :D hehe man längtas till våren,
vi börjar få så mycke fina vår kläder på jobbet, kul man blir köp sugen...

Jag längtas till sommaren, bada och sola...
Sola gjorde jag idag också en snabbis ;)
Å jag vill åka utomlands, så sjukt sugen
eller de blir jag alltid så här på vintern efter jul och nyår...
Man kanske ska ta en sista minuten hehe nån som vill följa med? hehe :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback