Efterlängtad Semester....



Yes nu har man lite tid över till bloggen nu när man har semester i  4 VECKOR :) nice
nu har de väl inte vare så vidare bra väder men vi håller ändå på hela dagrna med
flytten, så kul att flytta :) vi har målat å fixat i nya lägenheten nästa vecka
ska jag tapetsera i sovrummet och köket kommer bli konon :)
tänkte jag skulle lägga upp lite före och efter bilder snart, har massor
ska bara ladda min kamera.

PÅ FREDAG är det ingen vanlig dag, nej för då är det MIN FÖDELSEDAG :D
och midsommar, underbar dag de kommer bli, även fast vädret såg ut att bli bläää bara :(
men men de kan man ju inte sura över inte....

Gud vad jag är dålig på att ta det lungt, jag kan inte sitta still, jag vill
göra saker hela tiden, men ibland måste man ta de lungt, idag har jag haft en super seg dag :)
bara slöat (och städat ut alla skåp i köket) men annars har jag bara slöat..

Imorron ska jag springa en massa ärenden på stan,
köpa en ny lampa osv... Men ikväll blir det ett bad, sista badet i vårat badkar
mysigt med badkar men i den nya lägenheten har vi inte de, så
jag ska mysa till det ikväll och ha lite spa kväll, fixa naglarna, färga fransar och bryn och lite sånt kul ;)
måste bli lite sommar fin....



Hej! vad intressant din blogg verkar vara. lär definitivt läsa dina poster igen. :) Ha en bra dag :p

2011-06-29 | 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback