Jag blåser iväg.....



Yes jag va nyss en sväng på marknaden idag efter jobber, men gud va det
blåser, helt sjukt, jaja jag fick min påse med munkar iaf.. :D



Dubbel  trubbel ;p



I måndags va jag i sundsvall och fixade mitt hår, slingade utväxten.
Det blev sjuuuukt bra den här gången, bästa gången faktiskt, hon la nån toning
och lite sånt också,  jag är super nöjd, skööönt att vara ljus nu till sommaren
I LOVE BEING BLOND :)


Före                 efter




Skönt att vara lite ledig nu, är ledig söndag, måndag...
Magnus ha vare ledig sen torsdag till måndag, skönt iaf då
hinner man med lite annat än jobb :p
jag har iaf stödat, tvättat och bakat.
Det blev vanliga vanilj muffins, gött ;p



Å nu jäklar räknar man ner till semestern
nu är det BARA 13 dagar kvar tills jag går på semester
i hela 4 veckor. Å så skönt det ska bli med tidig semester i år då är jag ledig på
midsommarafton och vem FYLLER ÅR då om inte JAG
yes i år fyller jag på midsommarafton nice ;p
det har jag gjort 3 gånger tidigare, kul älskar att fylle på
sommaren :D för jag ÄLSKAR sommaren, mest....
Gud vad man börjar bli gammal, 24 år oj oj oj...
Tråkigt att Magnus inte har nån semester :(
men vi ska ju flytta också och hålla på
å tapetsera i den nya lägenheten och köpa en
massa nya möbler och grejer
å de längtas jag också till, det är så skönt att vi fick såld lägenheten så snabbt
jag trode de skulle gå fort typ en två veckor, men två dagar
de va jäkligt snabbt :D

Snart är det BIG MEET i västerås..
(lite bilder från big meet 2009)
förra sommaren va jag tyvär inte där
för jag fick inte ledigt men i år är ska jag dit.












det ska också bli sjukt kul jag längtas dit också
mycke folk och mycke fina bilar Me Like ;)
Jag ska åka i min brors bil. Mycke saker händer på sommaren
å kan de inte vara sommar för alltid... Då skulle jag bli glad.



Till sist en bild på Izaya som nunna :) haha



Kan inte du börja lägga upp frisyrtips, hur du går till väga för att fixa dina suuper snygga frisyrer? :)hade varit super kul!

2011-06-04 | 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback