Long time ago

Jag har verkligen inte haft tid att skriva.
Min dator har typ gått sönder och jag har jobbat rätt mycke också.. :D

Men de har hänt lite roliga saker iaf, Magnus har äntligen fått jobb :)
vi är  båda så glada :) skönt..

Jag ska även snart fara till stockholm :D längtas....
Den 24/3 till 28/3 ska bli riktigt kul, har tagit semster till och med
hade några betalda dagar kvar, så de känns lika bra att ta lite ledigt.

Vi ska även till Vemdalen till påsk :D längtas till de med.
Åka lite snowboard så skoj :)

Ja, allt är as bra iaf, de enda som fattas nu är en ny fin
lägenhet, så nej
vi har inte flyttat än :/
vi har inte riktigt hittat de rätta än :) men de kommer...

Å snart fyller lilla vovven våran Izaya 1år haha
den 5/3 på lördag haha sjukt fort tiden går...

Nu ligger magnus och sover, han ska upp 04.30 imorron
och själv har jag sovmorron börjar 12.00
så skönt så nu ska jag faktiskt ta mig ett varmt bad och titta på
nyaste gossip girl, innan jag ska gå och lägga mig bredvid min älskling ;) hehe

Ska bli bättre på att skriva igen, måste bara fixa datorn ;p

puss på er...




Hej Gullecissi=) Du måste blogga mera så jag har nåt att läsa=) puss puss

2011-03-17 | 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback