Min bror Daniel mitt i "bombdramat" i kramfors........

Fast de va ju ingen bomb den här gångern heller......


Kramfors



  
Fotograf: Daniel Edlund


"Den här gången packade jag väskan"


Det är inte första gången Daniel Edlund, som skickade in läsarbilden på bombdramat, är med om något liknande.

För några år sedan evakuerades han från sin bostad på grund av ett bombhot.

- Då fick man sitta halva kvällen på Kramm, så den här gången har jag packat väskan och ska sticka till morsan ifall det drar ut på tiden, säger han.

Det var några år sedan, men i morse höll historien på att upprepa sig.

- När jag vaknade i morse hörde jag att det var bilar utanför och såg flera poliser.

Han tog då bilden han skickade in till allehanda.se. När han senare stod i duschen ringde det på dörren. Det var en polis som sa att han skulle hålla sig borta från fönstren.

- Jag skulle också gå ut på baksidan, entrén är annars på innergården.

Polisen hade under förmiddagen inte valt att evakuera boende från fastigheterna.



coolt! =)

2011-03-24 | 10:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback