Mot Stockholm......





Yes snart åker jag ner till huvudstaden :) nice
jag längtas... då bli det shopping och en massa sånt kul.
Är lite långn ledig, från torsdag till tisdag... Mini Semester,
så skönt ska de bli, härligt med detta underbara vår väder också..

Idag slutade jag tidigt 15.00 så jag gick hem och åkte sen å tränade.
Sen så har jag små fixat lite innan jag ska åka, fixat mina naglar
med tippar och gelé blev så sjukt bra... Sen ska jag även fixa mina fransar
och bryn, har även solat idag. Skönt att piffa till sig lite.
toning/inpakning och fot bad blir det snart också.
Man mår bra av att ta hand om sig själv :D


Innan korta och fula haha :)



på med tippar



Kanske lite för långa... :p


Efter att jag har filat och klippt och målat, snyggt va?
japp nu är jag nöjd :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback