Tittut på er :)



Oj oj har verkligen inte haft tid att blogga så flitigt på sista tiden :(
Men idag har jag en ledig dag, så jag och Izaya är hemma själv och myser
medans Magnus är på jobbet. Magnus har fått ett nytt jätte bra jobb här i stan :D
han trivs jätte bra, heltid, 8.00 till 17.00 och ledig helger, så kul...

Jag har även gått och fått en ny tjänst :p
Ställföreträdande butikschef på Lindex :) så sjukt roligt I LOVE MY JOBB

Det är så kul att ha ett jobb som man älskar att jobba med
mode, smink och människor, och att man kan få chansen att utveklas
de gillar jag :) Nu få vi se hur det går, mycket att lära men de gillar jag också.

Har även kört stenhårt med träningen verkligen, varje dag
kör jag, men jag mår så bra av de :)





Va på hälsokost och köpte nytt grönt te och mina burn drycker
som jag driker innan träning :) dom är goda också.

Chili och grönt te, sånt som sätter lite fart på förbränningen....


Älskar mina skor, tycker man märker jätte stor skillnad, verkligen....






Och så klart en bild på världens finaste vovve ;)

Nu kom solen nu måste vi gå ut på en promenad :p
ska bli bätter på att skriva..

Puss puss på er.....



Grattis :).

Du passar jätte bra på Lindex :p

2011-05-17 | 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback