Tränat, solat, städat, jobbat allt måste ju hinnas med innan jorden går under.....



Vaknade tidigt idag, tränade och slängde i mig denna underbara frukost



Izaya va inte lika vaken som jag va ;P
hon sover ofta i luften, sötnosen..







Sen bar det iväg till jobbet :)



Sen hem efter jobbet och åt lite frukt och keso, sen vart det träning igen... :D




(Innan träningen idag:)

Yessss det är ju lite stressigt nu så där dagen innan jordens undergång ?
Jag sa till magnus idag, - men hur ska vi nu hinna få barn och gifta oss? :/

Vad tror ni? kommer vi finnas kvar på söndag den 22? hehe

Ne jag vill inte ens tänka på det för då blir jag rädd..
Magnus är borta och jag är hemma ensam utan han och Izaya :(
så tomt, saknar dom redan. Men har iaf gjort en del saker idag
känner mig helt slut, och en sån sjuk träningsvärk efter mina galna utfall haha
kan inte gå ens typ. Fast lite skönt är ju de också... Jag älskar träningsvärk.

Har tittat på BB också, hoppas hoppas att gurkan åker ut'på söndag
sjukt less man är på han nu, jobbig typ....
Ne tacka vet jag Martin ;p och peter....


jag måste hoppa i säng nu om jag kan somna utan
mina gos bollar :p

Frans serumet jag visade i tidigare inlägg finns att köpa här: http://www.neulash.se/

Puss puss på er...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback