Å en sån underbar dag :)

Idag har vi gjort JUL i butiken :) himla skoj, så mysigt med jul
nu fattas bara julskivan som vi väntar på
och lite mer jul ute också skulle inte skada.
Det blir så mycke ljusare med snö, det är så mörkt ute nu.
Fast jag hatar typ snö ändå lite ;p

Imorron är jag ledig igen lyxigt värre, älskar torsdagar ;)
det är min lediga dag, dom torsdagarna jag inte lyckas tacka ja till jobb.
hehe så de ska bli himla skönt.
Jag längtas till den 25 för då är det lön :) och utgång
med Marika, Victoria och massa andra, vi ska på fest till stil i gallerian
och sen utgång på 30+ haha, blir nog utgång på lördag också faktiskt :)
kul, jobbar på söndag den 27 då det är skyltsöndag mysigt
plus att det är första advent också himla snabbt tiden går alltså..

Nu sitter jag med 2 keso mackor och min drink, ska
snart ut och springa en sväng tänkte jag, det är ju inte så kallt ute idag heller.

Tro om jag kanske ska baka imorron? tro de jag.... :D



Avslutar med dagens ;)

Tröja H&M
Byxor favvos Gina
Puss på er....



Super läcker med rakt hår, men du ser så annorlunda ut, men fortfarande super snygg!!

2011-11-18 | 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback