Börjar tycka synd om Robin :(

Jag har varit ute på en springtur
och nu sitter jag framför idol :D
tycker synd om Robin bara, varför är dom så taskig mot han?
han är ju inte as bra men inte så dålig som dom säger heller, inte snällt.

Huvva vilken träningsvärk jag har idag,fast lite sköööönt...
Imorron är det jobb till 14.00 som gäller igen sen middag,
mina kusiner ifrån Göteborg är hemma, ska la träffa dom, skoj ;)

Å jag är sjukt trött idag, jag ska nog sova tidigt ikväll..
Fick reda på idag att det är dress code: Långklänning den 27 på festen...
Ojoj jobbigt vad ska man då ha på sig? jag har 2 långklänningar men jag vet inte jag?
Klurigt värre :p haha. Jag tycker Molly är bäst ikväll :)





XoXo ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback