Morgon funderingar......

Jävlar va det råder plastik panik i nuläget!?
jag är inte emot det på nått sätt alls, tycker man få göra som man vill,
och det är som bra att det finns, vid olyckor och så vidare...
Men det kan ju finns gränser, jag undrar vad dessa tjejer vill uppnå?
Jag tycker dom såg sjukt bra ut innan, jag kan förstå dom med as mycket
komplex över nått som dom mår dåligt av varje dag, men gjorde verkligen kissie de?
eller handlar det om nått helt annat? Sen undrar man ju vad det är för åldersgräns egentligen?
Ne ingen antar jag? är det bra de? Är dom här tjejerna ens 20år?
Hon isabelle strömberg som nyss fixat näsan bor ju som hemma än
och går i skolan, hon fixade näsan på "lovet" haha sjukt när jag hade
lov i den åldern då va man ute i skogen på skogs vandring typ :p
haha och nu åker man till stockholm å fixar näsan! Och det är inte konstigt alls?
Man blir ju halv skrajj för vad som händer! Men jag är inte emot typ
bröst förstoring eller så, men det ska ju vara för ens egen skull
det ska se naturligt ut och knappt synas, inte typ kissie bomber alla pamela andersson ;p
då känns det verkligen som att man gör det för alla andras skull, att folk ska se och att
man vill ha uppmärksamet, nu kanske jag är luddig för jag skulle väl inte heller
tacka nej till större bröst :p men som sagt då ska de vara naturligt, det är finast.
Tycker vissa går över gränsen. Ja jag blir inte riktigt klok på de här?
Vad tycker ni? är det okej eller inte?











Ligger i sängen än ;p är ledig idag, ha myst me frukost i sängen
och gossip girl som jag somnade till förut :) så nu ska jag hoppa upp
och fixa mig sen dra till sundsvall och fixa brösten :D haha skoja bara
jag ska fixa håret, de räker för mig :)
haha puss på er, ska fixa före efter bil få ni se, på håret alltså ;) haha









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback