Nu drar jag till Sundsvall ;)






Jag kan ju inte sitta här och vänta som en idiot  :p




Let´s party...



Hej!



Tänkte rådfråga dig en sak, du som verkar ha lite koll.



Jag hinner nämligen inte äta!

Jag åker direkt till gymmet efter jobbet, ibland kanske det är nån timme emellan jobbet och till träningspasset börjar. Jag hinner då äta nåt mellanmål innan träningen.

Jag har en timmes resa hem och kommer inte hem förrän 19/20 eller till och med 21-tiden och hinner inte få i mig någon middag. Ska jag äta middagen så sent på kvällen? Är det ok?

Har du något annat förslag?



Skulle vara gulligt om du vill svara i din blogg eller på min mejl!



Mvh

Sofia

2011-11-06 | 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback