Skyltsöndag, första advent och jobb.....



Jaha då va det första advent idag, mysigt
jag har inte ens haft tid att pyntat och donat, hela min helgen
ha vare full bokad :) jobbade idag gjorde jag också
de va ju skyltsöndag i stan,mysigt.
Nu jobbar jag hela veckor typ fram till jul, alla söndagar och alla lördagar
och alla vecko dagar, de bli bra med pengar de :D hehe
Fast de bli inte så mycke ledigt men ledig hinner man vara 
senare i livet :p haha skoja....

Lite halv trögt att jobba idag efter utgången igår :)
men jag är inte så trött ändå.... Imon blir det jobb
och sen så har jag köpt nytt gymkort så imorron
ska jag på gymmet efter jobbet slutar 16.00
så då hinner man med...



Nu är det mys i soffan som gäller....
Första ljuset är tänt.... :D

Puss på er ella ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback