Rise Of The Planet Of The Apes

Hej på er, huvva vilken dag :)
kameran är sönder, min mobil håller på att gå sönder
inte bra alls, vad ska man ta sig till?
Jag va och solade idag iaf, trots nya tattoon, nära men jag
hade armen utanför så de gick bra, det är så grått och trisst väder nu
så man blir ju galen, lite ljus måste man ju få på sig även fast det är fake ;)
Så skönt att det snart är torsdag också för då ska jag bli fin i håret :D
jag längtas. Jag tror jag ska se på nyaste gossipgirl nu eller kanske sova?
få se, kanske somnar medans som vanligt.
Tro vad som händer imorron? jobb och träning iaf sen få jag se.


Jag har iaf sett en as bra film idag, sorlig, spännande, hemsk och as bra :)
och här har ni trailern se den om ni inte har sett den...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback