Dagens look :)







Haha ego :) idag började jag dagen med en härlig höst promenad
i solen med Izaya härligt.. Så himla mysigt när det är sol ute....
Jag har även fikat med mamma på stan mysigt.
Va  en snabb sväng på höst marknaden också
köpte inget, men köpte lycktor och 2 armband på stan iaf ;)



Köpte dom på Rea 40kr billigt billigt ....



Ja undra var man ska ha dom här? jag som inte har nårgra ljuslycktor alls hehe
Gud vad helgen känns lång när man är ledig på lördag ojoj va skönt...
Ne nu ska jag vika lite tvätt




Izaya tycker om när jag sitter och bloggar :)
hehe hon sover vid datorn för den är varm hon fryser
så mycke ute nu när vi är ute och går, stumpan..


Puss på er...



Åh vilka fina ljuslyktor! Vart har du köpt dem? :)

2011-10-16 | 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback