Go natt.....



Nepp nu ska jag sova tror jag :)
ojoj vad jag kan tycka att det är för få timmar på ett dygn ibland
man hinner som inte med allt ibland, men man måste ju sova också
tyvär. ;p




MNY sminkning ;)



På lindex har vu nu halva priset på allt MNY smink, så jag passade på
att köpa några ögonskuggor :) de kan man ju inte få för mycket av... hehe

På bilden ovanför har jag 3 av dom skuggorna, blev riktigt nöjd faktiskt
lite så dör sotat fast med lite lila, tycker det är jätte bra budget skuggor.
Så passa på att springa in till oss och fynda :) kostar 19:50 bara...



Ne nu ska jag smörja fejjan med lite brun utan sol sen ska jag sova
jag måste ju ;p

Puss på er....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback