In bead....



Haha idag kör jag dagens outfit in bead haha nice :)
Mina nya super snygga byxor från gina
och nya linnet ifrån H&M...





Idag när jag kom hem efter veckohandlingen
så råkade jag ha sönder alla äggen jag nyss köpt på min vita fina matta
i köket, jobbigt, bra jag som kan lyckas med de.
Men de bjuder jag på, jag som hade städat igår och allt.
Jag brukar ju säga de, "har man inte jobb så gör man sig jobb" ;p

Ajja idag har jag jobbat igen som vanligt ;)
har gjort skyltfönstret idag igen, riktigt kul.
Skär i hjärtat att slita ner det gamla bara.
men det nya va fint de med...



Har nyss vare ute och gått med viktoria en sväng i kylan..
Trevligt värre :D vi gick broarna runt. Ny ska jag se gossip girl
skulle göra det igår men jag somnade så det få bli nu ist.
Jobbar 9-18 imorron hel dag, sen ska jag nog träna.
Har varit förkyld förra veckan så jag har inte hör och häpna
tränt nått förra veckan, huvva känner mig som en soffliggare ;p
Måste åka på gymmet nått i veckan, få se när jag hinner....
Ska iaf sola en sväng imorron..

Puss på er och go natt....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback