Jag är kär.....



Fick mina fina smycken hem i brevlådan idag :)
å så glad jag blev, är helt kär i det långa fjäderörhänget ;) me like..
Armbandet var as snyggt de me, snabb leverans va de också himla bra...



Idag har jag jobbat som vanligt, solat men inte tränat ;/
tänkte springa idag med de va så dåligt väder så
jag struntade i det idag.



Har solat som sagt, ska även spraya lite av loreal´s sol spray
tycker den funkar jätte bra lätt att få hyffsat jämt.
Den till höger köpte jag när jag va i stockholm, har den när jag solar
ska göra så att man blr brunare :) luktar gott iaf...




Men nu sitter jag och har tänt mina fina lycktor och ska titta på nya gossip girl
och drika en varm kopp choklad :) mumms




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback