Oj oj oj......



Hallo ;) idag är det söndag, fixar söndag. Idag har jag
fixat och dont lite, satt upp en hylla ovanför tvn, blev as bra.
Fixat naglarna,
 noppat brynen + färgat fransar
och bryn, ansiktsmask, tänat och solat så klart ;)
städade lite och tvättade har
jag också gjort
härligt med söndagar.... Just nu sitter jag och bleker tänderna :D
haha de ha jag gjort idag...



Va ju i sundsvall igår igen :) man kanske ska flytta dit, är ju där så ofta haha
nämen lite shopping blev det igår efetr jobbet, köpte ett par AS snygga svarta byxor
på gina sjukt snygga med guld dragkedjer. Ett linne och en topp på gina
och ett linne på H&M, köpte även ett par örhängen för halva priset på gina :)
örhängen kan jag inte få för mycket av..... :)



Izaya tyckte också om mina nya kläder, hon la sig och skulle
sova när jag skulle knäppa kort hehe söt..



Så blev hyllan ovanför tvn :) fint va?





Mina fina golvlampa som jag köpte i sundsvall
förra helgen, köpte öven 2 till årstid bordslampor till
vardagsrummet...







Har äntligen fått min matta från jotex
som jag har väntat så länge på :)
den blev jätte bra i hallen..





Vart har du köpt den fina vita Helspegeln som du har i hallen?:)

2011-10-03 | 11:11:15

fjärilarna på hyllan ovanför tvn! vart har du köpt dom? jättefina!

2011-10-04 | 23:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback