When you look into my eyes I can't deny it.........



ÅÅÅååååå idag är jag sjukt trött efter den här veckan, ojojoj
mycke jobb och träning mm...
Igår va jag ute och gick med Marika efter jobbet, skönt
hon är så underbar, skönt att prata med henne
hon är så klok hon.



Todays look ;)



Izaya är så söt :) hon ligger alltid på mattan
i hallen och tittar på mig på morron när jag sminkar mig :) så söt....



Idag efter jobbet påväg till träningen...




Tvättat ;) har jag också gjort idag, för de kan jag :) hehe
Imorron så är jag ledig och har lite sovmorron iaf, kanske??!...
Sen ska jag fika med min fina mamma på stan en sväng.
Igår ringde jag om tatuerings tid, det blev den 27/10 klockan 12.00
yes skönt att det inte är så långt kvar dit... :D

Nu ska jag drika lite te och titta på gossip girl puss på er.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback