There's a fire burning in my heart

Hej :D



Jag börjar det här inlägget med en liten låt :) hör den här på jobbet
varje dag, dag ut och dag in haha ;p nämen den är iaf bra.
Vi har nyss sett på Idol så klart, det är ju lite standard här hemma.
Idag efter jobbet tränade jag lite, igen skönt man blir så
glad av att träna :) sitter och dricker min undebart goda proteindrink,  jordgubb, gött.
sittert så skönt här i soffan nu å laddar in för att jag ska diska och hänga lite
tvätt :p hehe inte allt för kul.

I LOVE MY jobb ;) ååå så kul, idag har jag gjort skyltfönstret,
sjukt skoj, jag älskar sånt små piller med dockor och alla små detaljer som
man ska göra, love being creative ;)



Så nu få ni gå förbi lindex skylt fönster och bara bli SUPER inspirerad,
det blir jag iaf :) tycker det andas höst :) fast på ett varmt sätt..
mycket fint, älskar det.... Idag har jag även köpte jag lite barnkläder
åt Lila lily-lo :) magnus systers barn fyller ett år, då måste hon få
nått super fint av oss i present, jag ska skicka den me posten imorron.
Så kul att köpa små söta barn kläder. Hoppas hon blir glad.

Ne nu måste jag göra lite hus sysslor ;p innan jag ska
sova puss på er, nu ska jag bli bättre på att blogga igen jag lovar :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback