Väntar på fin besök ;)

 
 
 
 
 
Slingade håret i måndags då jag hade feber på kvällen och allt :)
blev as nöjd slingade med en toning så den åker ur efter ett tag
men det blev iaf lite mörkare igen :D gjorde folie paket med slingor och en ljusare
pearl blond färg  i mellan :) inget åt utväxten den blir aldrig bra när jag gör den själv ;)
 
Tog en toning från schwarzkopf som hette ljus guld choklad blond :)
har en vända kvar av den tog bara halva färg tuben och halva väten :)
 
Ha fått höra mycke att det blev fint när jag  gjorde lite
mörkare slingor i håret :D så kul att testa nått nytt
gillar också hur det passar bättre med mina bruna ögon och mina mörka ögonbryn :D
 
Mår mycke bättre idag i min förkylning iaf, en dag hemma de gör susen :)
slutade tidigt idag och är ledig  imorgon skönt ska ha sovmorgon
kan ändå inte träna nu när jag är sjuk :/
 
 
 
 
 
Snart kommer mina fina vänner på julmys fika :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback