bio ikväll :)

 

Yes kul med bio :)

Idag har jag vare ledig, tränat och donat en massa här hemma :)

nu ska jag ut och gå med vovvarna en sväng...

Himla fint väder idag, tur jag ha haft som ha vare ledig idag....

 

Här har ni en bild på min goda frukost idag som jag njöt av efter träningen ;)



hej! jag snubblade in på dinb logg för flera månader sedan och blev fast sedan dess för att du är så otroligt vacker! tror jag sökte på google om smink eller något och så rammlade jag in här av en slump- hur som, jag undrar vilket ögonbrynspenna du har och i vilken färg/nummer. jag är också blond och har álltid haft svårt för att hitta rätt färg till brynen. men du har verkligen jätte fin färg på dina, samt form. så skulle verkligen uppskatta ett svar :) har dock ingen blogg så kommer kika in här i kommentarsfältet efter ett svar. kram/ sara

2012-03-10 | 18:49:07

Hej gumman !



Hoppas du mår bättre i din förkylning ! Jag kommer upp en sväng till dig under veckan. Tar med Wall Sticker som vi pratat om :)



Kramar

2012-03-13 | 18:17:46

Gud vilken fin bild!

Du har så otroligt vackert hår!

2012-04-19 | 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback