En sen uppdatering hårprodukter...... Sorry.....



Ja det tog sin lilla tid men....

Nu kommer den efterlängtade recensionen om Moroccan Oil Treatment! :)



Jag har nu använt Moroccan Oil ungefär2 vecka. Jag beställde Moroccan Oil för att jag hade hört mycket bra om
den och kände att mitt torra, lite slitna hår skulle verkligen behöva någon bra produkt.

Dagen jag fick min olja på posten så testade jag oljan med en gång på torrt hår. Jag kunde inte tro
att det var sant hur mjuk och glansig mitt hår blev!
Jag har märkt att oljan fungerar bra både i blött hår efter tvätt och på torrt hår.
En droppe räcker till mitt långa och tjocka hår. Doften är god, naturlig och behaglig.

Jag har ALDRIG haft så här mjuk hår! Och jag har gått igenom hudratals produkter, har alltid varit
intresserad av bra hårprodukter och att testa nytt..
Nu är mitt hår glansig, har fått volym, den blev även lättkammad
vilket är ett under med mitt grova hårtyp. Mina torra toppar är histori.
Det som är bra också är det att oljan gör inte håret att se fet ut och den tynger inte ner håret.
Håret liksom suger in oljan och blir som ny, välmående hår.
Jag kan inte sluta att ta på mitt hår för att det känns så mjukt!


Jag kommer inte kunna leva utan Moroccan Oil och jag rekommenderar den till ALLA.
Den passar alla hårtyper. Den är väldigt dryg!
Hos Lyko.se där jag köpte min olja finns det också andra Moroccan Oil - produkter, til exempel
inpackningar som jag är väldigt nyfiken på.

Pris: 329 SEK / 100 ml
169 SEK / 25ml



How i do my hair
Fixa naturliga lockar med din plattång, super snyggt ;)











Visar bara lite på ena sidan av luggen typ hur det blir,
ska iväg å träna när jag tog korten för att visa så jag orkade inte göra hela håret ;p
Men hittade en jätte bra film här nedanför där man ser jätte bra hur man gör :)
Jag har bredare pattång än hon i videon jag har en GHD salon styler
så det blir lite större våger för mig :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback